Måndag

Hej flickor och pojkar! Sitter här och dricker latte och äter äggmacka...myyymmsss. Skolan har vart rätt ok idag, började med matte och då hade vi vår käraste Johan Fhors. Helt ärligt gjorde jag absolut inte ett enda tal..utan jag facebookade och pratade...hehe. Efter det var det gympa och vi skulle springa 3 km...usch fyyyy blääää. Men busig som jag, Mona och Adessa är så gick vi typ 80% av det hela. Inte ok! Vi är för lata, kom typ sist i klassen också..haha.
Sen var det NO blablabla kul not hej sen spanska och det var okej. Sen sprang jag typ hem för jag har sååå ont i huvudet, ska ta mina migrän tabletter och sedan börja plugga! NO prov om tre dagar och jag har inte pluggat något, tjo bre yalla bye fakk alla er. Sen är det två redovisningar att göra och AHHHHH dödöddöldödöödödöd. Pusshej! /Hanna

Kommentarer
Postat av: sofia

tjo bre yalla bye GODNATT fack alla er*

2010-10-25 @ 15:49:19
URL: http://dosguapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0