Måndag vaaaaa

Hola a todossss!
Idag i skolan sa jag att jag var taggad inför spanska provet......men fan inte längre! Jag har vart galet trött idag, så har knappt pluggat.......fan alltså! Känns icke bra, har fått väldigt bra på alla spanska prov (skryarN) så det sista man vill göra är ju att faila...men men.
Annars har väl dagen varit bra, gick hem på rasten och käka vilket gjorde mig ganska lycklig. Hahaha har aldrig varit så mätt och belåten förut..typ. Sen drog jag hem och sov/pluggade/sov/pluggade/åt/DATORN.

Sen har jag ju kollat Paradise hotel också! Har aldrig kollat det förut. Det var väl ooookej, men aldrig bättre än Tylösand. Herregud vad jag älskar det programmet, haha. Räknar ner dagarna tills nästa program är hela tiden..hehe. Så jävla underbart program alltså!
Well well, ska väl snart gå och lägga mig. Jag är sjukt trött (SOMSAGT) men ändå sitter jag här och typ tvingar mig själv att inte somna. Varför????? För jag är facebooknörd. Puss och kram /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0