Lördag


Mycket bra!

Hej bloggen! Har precis städat klart mitt rum, duktig jag är. Nu är det fint igen!
Igår var helt okej, kom hem till Saris vid tolv och då hade vi myspyz! Somnade vid typ två tror jag, haha fyfan vad jag sov. La mig i sängen, sa några ord och blundande - somnade. Var så jävla trött! Vaknade vid tio, käkade frulle och sen drog jag. Nu sitter jag här! Roligtroligttttttttttttt, not. Hade tänkt att åka och shoppa, med ska vara barnvakt snart så det passade sig inte så bra! Ikväll vet jag inte vad som händer, vill i alla fall säga hejdå till Sofii som drar till New York, stackarn. Not. Aja, vi hörs när jag har något vettigare att komma med! Puss /Hanna

Kommentarer
Postat av: sofia

hopps du driver?! ni snacka, sjöng, prata, skrek i fan en timme innan ni soman HAHA....:)

kram från en arg sofia

2010-10-30 @ 14:52:46
URL: http://dosguapas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah ok..

2010-10-30 @ 15:06:04
URL: http://dosguapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0