Lär känna Hannibannipooo

  • Jag är rädd för typ allt. Asså verkligen allt. Speciellt på kvällar, jag är rädd för varenda bil som kommer, människa, jaa typ allt...
  • När jag blir arg så blir jag ARG. Dom flesta av mina kompisar blir rädda när jag blir arg...haha. För några veckor sen blev jag arg på Sofia och kastade mina spanska böcker på henne, då blev Johanna rädd..
  • När jag har migrän (och är hungrig HAHA) har mina kompisar det jobbigt. Jag blir jävligt sur, mår dåligt, är jättenegativ. Tack gud att jag har så fina vänner som står ut med mig i sånna lägen <3333
  • Jag är rätt så ärlig. Det är ju borde posetivt och negativt i vissa lägen..
  • Jag har spelat fotboll i typ 8 år
  • Jag har skit dålig kondition...
  • Jag har vart utomlands 2 gånger i mitt liv...Spanien och Danmark..räknas ens Danmark liksom?
  • Jag har sidecut! Tror dom flesta vet men man vet ju aldrig... ;) Dock låter jag den växa ut nu och döljer den, kommer förmodligen aldrig bli lika långt som mitt hår men..haha!
  • Jag älskar killar......mihh.......får typ spel så fort jag ser en snygg kille

NUUUUUUU vet ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är samma på ettan x)

2010-10-23 @ 22:40:06
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0