Hej folket

Tjatja bloggän.
Eftersom Sofia har skrivit om hela min dag redan så har jag inget att säga...tack för den! Hehe, sitter här och målar naglarna i takt till spotify..mys. Måste bara säga att jag köpte nog mitt livs bästa köp idag, för 25 kronor. Ett diadem. Läs och säg det högt. Diadem. Vilken jävla uppfinning asså, passar mig perfekt. Bad hairdays kommer aldrig komma igen, för jag har mitt diadem. Köpte lite småsaker också, ska shoppa mer i morgon tänkte jag...

Bara för att jag inte har något mer att skriva och att listor är så jävla roliga så kör vi på en!

Senaste

Låt du hörde: One in a million
Film du såg: HAHAHAH gustaf..

Mat du åt: Falukorv och makaroner <3

Kram: Typ igår....

Puss: För en halvtimme sen..hi

Känslan: Hej..

Resa: Öhhh i somras typ..

Glädje: Vadå senaste glädje? Igår kväll kanske..

Dröm: Drömde inatt att mitt hår börja brinna så jag fick pottfrilla :(
Person du träffade: Tess och Johanna

Personen du pratade i telefon med: Melinda

Personen du fick sms av: Mamma *populär chey*

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort

Gången du var utomhus: En halvtimme sen kanske?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll

Saken du köpte: En ring

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att melinda kommer hit ikväll..!

Ska inte bli skoj att: Plugga i morgon :(

Sparar till: Inget

Pålägg som gäller: INget

Önskar att jag var bättre på: SPringa.......matte....

Dagens dryck: Frapino

Vad saknar du: Hmm ingenting

Tre band/artister: Bruno Mars, Bruno Mars och lite Bruno Mars!

Vad har du gjort idag: Kollat fotboll, shoppat

Brukar du svära mycket: Är ganska grov..

Hur tidigt stiger du upp: Olika??????

På helgerna: ???

Vad ska du göra ikväll: Vara med Melinda

Hur många timmar sover du per natt: 7-9 typ

Vem är snyggast i världen: Stellan (HAHAHA) och typ Andreas Wijk... yäähh vi kör swedish boyz

Vad är det för veckodag: Lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Ingenaning...kommer inte ihåg

Favoritplagg i garderoben just nu: Min blus från Bikbok <33333

Längd: ca 170

Vikt: något under 50

Byter gärna garderob med: Dom som har stor garderob med snygga kläder.......

Byxa eller kjol: Byxor

Senast utlästa bok: Sandor slash Ida, gryyyym!

Mitt rum kan beskrivas som: Brun/vitt/svart och mycket fint

Mig själv med tre ord (just nu): Uttråkad, uttråkad och uttråkad
Jag tränar: fotboll

Jag ville bli när jag var liten: Stor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0