FREDAG!

Hej people!
Igår kväll så hade jag "träning".....vi var 6 stycken, inga tränare och inga bollar. Trevligt! Det var sviiiiinkallt också, men vi var kvar där i ca en timme ändå. Det var en mycket intressant match där så det var nice! Efter det drog jag och Sofia o köpte film och chips, sen hem till mig. Vi såg filmen Wild child, med innehåll av en sjukt jävla snygg kille. Oh herregud, snyggaste någonsin. Man blir ju deprimerad. :( Thats life liksom...

Sofia slagga hära, hon drog hem till sig på morgonen eftersom jag började 8 och hon 9, hehe. Kom försent gjorde jag också..inte ok. Hade SO läxförhör som gick skiiiiiiiitdåligt. Skrev tex att Napoleon avrättades 1793 när han tydligen dog av cancer 1821 typ....hahahahha jaaaa......
Skulle haft min redovisning idag, men ingen i min grupp var där så jag fick sitta och lyssna på alla andra och sen sluta en halvtimme tidigare! Lite trevligt sådär. Sen drog jag och mina fina vänner till Älvsjö kondis och fikade lite, mycket trevligt! Ikväll blir det nog svartis.. om jag inte somnar typ nu. Är så jävla trött, powernap next känner jag! Vi höres vänner, puss puss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0