FREDAG, HÖSTLOV = LIVET LEKER!

Höstlov nu biiiiitches! Fan vad nice, otroligt sköööönnnnttttttt!
Dagen har vart nice, inget speciellt sådär i skolan. Förutom att vi började bråka med mattanten igen, haha! Den här gången var vår mentor med oss, hon stod och pratade med tanten och vi ska prata om det här på klassrådet sen..haha. Det var en annan lärare som var med och såg allt igår som försvarade oss, fan vad ägd hon blev asså!
Sen skulle jag ju ha min jävla redovisning som har flyttats tre gånger nu..men det hann vi inte. Så har inte fått betyg för allt :( Så nu har jag sämre betyg än vad jag kan få...kuuuuuuul.

Sen gittade jag och mina fina små tjejor till stan och fixade ett par ärenden! Kom hem, åt tacos med familjen, tog en dusch, fixade mig och nu sitter jag här. Ska ut alldeles strax, sen ska jag sleeepa hos min fina vän Sara. Ska packa ner 1020405060 näsdukar i väskan...är så jävla förkyld så det finns inte. :( Och nu får jag fan inte glömma mina tabletter. Alltid när vi drar till stan eller något liknande, frågar alla mina kompisar; Hanna har du med dig dina tabletter nu!?!?!? Jag glömmer såklart alltid... så idag kom vi på att alla ska dra till apoteket och köpa alvedon som endast är till mig..hahahaha. Alla måste ha med sig i väskan! Ha en bra kväll nu, flickor och pojkar! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0