:(

AHhhhmen tjaaaaaaa!
Sitter här på mitt rum som jag ska göra hela kvällen. Är jävligt hungrig men vägrar äta, hungerstrejkar.
Idag vaknade jag elva, jävligt skönt att sova uuuuut! Fixade mig lite och sen drog jag vidare till Sofia och sen till Åkeshov.....av alla ställen. Johanna och Siri hade danstävling där så vi åkte dit...tog typ hundra år, hehe. Båda var jättefina och sjukt duktiga, har aldrig sätt dom dansa förut men nu vet man ju på ett ungefär vad dom snackar om. ;)
På tal om ingenting, hur jobbigt är det inte när EN GALET JÄVLA SNYGG KILLE står och hånglar med sin tjej på tåget????? Vad gör man??? Fyyy asså, inte okej. :( Upplevde det idag, jag och Sofia dog lite. Ganska mycket.
Men jag lär ju blogga mer ikväll... jag ska tycka jättesynd om mig själv hela kvällen. Ingen får ha roligt ikväll så ha det inte bra, puss /Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0