Chacha blooggään

Hej peoplee!
Igår var jag hemma från skolan, vaknade halv sex av att jag hade skiiit ont i halsen. Sen efter det kunde jag inte somna om, så jag sov ju inte direkt länge. Vid tio drog jag och mamma och köpte jacka, fyyyyyyfan vad nöjd jag är! Världens skönaste jacka, typ bor i den. Sen pluggade jag resten av dagen..mys.

Idag så är jag fortfarande lite sjuk men duktig elev som jag är, vill lära mig och få en bra utbildning, så drog jag till skolan ändå. Hade NO på morgonen som är rätt viktig, eftersom vi har prov imorgon...känns INTE bra. Kommer som högst få G typ..så jävla omöjligt att få ens VG på NO-prov. Man måste vara född smart, spelar ingen roll om man har pluggat sönder sig. Men vafan, det blir säkert awesomeeeeee!
Hade redovisning inför klassen idag också, skulle redovisa om en bok vid namn "Sandor/Ida". Asbra bok, rekomenderas! Cool som man är så prata jag utan papper...improviserade eftersom jag inte hade gjort den redovisningen, hehe. Men det gick grymt bra!

Nu mina vänner så ska jag slå upp den äckligaste boken i hela världen, som jag gärna skulle göra en timmes redovisning om hur mycket jag hatar det ämnet. Eller den är fan inte värd det. NO är så jävla tråkigt och ointressant. Pusshej /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0