Who's that chick?

Hej bloggen! Har en helt galen idrottsuppgift att skriva, den tar jävligt lång tid ska ni veta....men när man väl har flyt så är det kul! Måste erkänna att jag lär mig jävligt mycket om hälsan osv....känner mig nästan lite pepp till att träna...höhöh. Men bara nästan!
Så bloggen kommer då alltså i andrahand! Igår stresspluggade jag...usch inte roligt. Sen var det träning som gick helt ok. Seeeeeeeeen var det ju Ung & bortskämd, gotta love it! Jag och Sofia har en liten galen crush på Lorenzo, han är inte bara galet snygg utan så uuuuuuuunderbar!! (........och rik mihih).
Idag så var det en hata mig själv dag, kände mig ytterst ful och ville helt enkelt att ingen skulle kolla på mig.....rolig dag. Åt ingen lunch = okoncentrerad Hanna som endast ritar blommor och träd på lektionerna. Hahahha, sååååååå mig. Sen skulle jag och några flickor ta bussen, så vi sprang över den JÄVLIGT HALA GATAN och alla överlevde utom Siri :/ Haha nejdå, men hon halkade mitt i gatan när bilar kom, det var lite läskigt! Bilarna kunde inte stanna heller, för det var så jävla halt så bilarna fortsatte liksom glida. Så vi tjejer fick helt enkelt rädda Siri! Men allt gick bra, alla överlevde men vill bara dela med mig av min nya efaranhet - spring ej på hal is!

Förresten, är det bara jag som tycker det är kul att det snöar? Så jävla myyyys ju! Men nu måste jag faktiskt fortsätta hära, puss och kram!!!!!!!!! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0