We R who we R



Chachaaaa!
Igår då; Pluggade och hade möte med damerna, tränare och ja...en massa fotbollsspelare. Hade faktiskt ingen jävla aning om vad det handlade om innan vi kom dit...shit asså. Vi är tydligen damjuniorer nu och kommer ha en massa grejor med damerna...hahaha asså ärligt fattar inte mycket men, låter ju ganska coolt faktiskt.

Yeye, sen gick jag och la mig alldeles försent för min kropp pga en sak..hehe. Så jag försov mig typ en timme, missade dagens viktigaste måltid men som tur hade vi tidig lunch, bra va!? Så jag klara mig! På svenskan kollar vi världens bästa film, fucking åmål <3 Kollade på den typ varje dag NÄR JAG VAR LITEN. Hahahaha jag kolla inte bamse eller något annat trams...jag var tuff chey ju! Hihi så ja, kan varenda scen i den filmen!

I morgon är det historia prov och jag har pluggat som ja, en duktig tjej helt enkelt. Så det känns bra! Ska börja göra min matte hemuppgift nu, den kommer ta år och dar..hur enkel den än är. Jag är så sjukt dålig i matte, hehe. Men jag är faktiskt bra på andra saker så! Yeye, dags att börja plugga igen. Pussisar /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0