doing what you like



Tjotjena! SLutade halv elva idag, stannade kvar i skolan och väntade på Hanna sen drog alla tjejor till HBP(hamburge prinsen) och keka, riktigt najjjjjz! Sen hem till mig, hanna fick sina saker från New york, sedan stack hon och jag plugga :DD:DDD::D:D:D:D:D::::DDDD Franska revolutionen<3 Har även städat mitt rum och nu är jag fast klistrad vid datooorn. Chill.
 
Orkar inte ladda upp bilder, kankse kommer lite då&då men se min fb annars=)))) Det var iaf jävligt nice där. Staden var fantastisk, shoppingen var to die for och människorna var astrevliga! Vi shoppade en del, var i Central Park, åkte upp i en skyskrapa, åkte down town bus tour, gick över brooklyn bridge, var på en hockey match och en basket match, där såg i även Chris Rock, han är komiker och skådespelare, bla gör han rösten till Zebran i Madagaskar! Vi såg också American Iditots på Broadway! SÅ JÄVLA GRYM! Basserad på Green Days låtar, rekomenderar den om någon ska dit :D
Längtar iaf tillbaka dit, vi ska tid igen iaf:) Ska plugga vidare nu, vi höres! /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0