HEY

Heeej bloggen! Här sitter jag och lockar håret, hehe. Bara för att det är kul liksom! Idag var jag och shoppa med mormor and mami, mycket trevligt! Mormor betalade, hehe. Hade 1000 kr att shoppa för, men köpte bara för 400 så jag fick 600 kr av henne! Hihi, nice vaaa? Köpte ett nytt diadem (mitt gick sönder), en "bad hair day" mössa och en stickad tröja! Hittade typ inget alls idag, men 600 kr rikare skadar inte mig ju!

Yeyeye, ikväll vet jag inte vad jag ska göra..dom andra ska på bio men jag vill inte det. Mest för att mami ska göra asgod mat idag så jag vill njuta av den, hehehehheh myyyyyyyyyymmmsssssss!!! Ska prata med Saris, pusspuss /Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0