:D:D:D nä



Härlig dag idag eller? Njaaa. Glad tjej idag eller? Näää. Men detta är ingen negativ blogg så nu ska jag fan vara posetiv! Jag vinner ingenting på att vara negativ....inte sant?

Så, idag vaknade jag klockan 8 av att mami sa att jag skulle jobba. Jag vägrade så jag somnade om till 11. SÅ jag jobbade inte idag heller..förmodligen inte i morgon heller. Pallar inte! Yeye, sen gick jag upp, tog en dusch och sedan bakade jag med mina två små bröder! Vi gjorde chokladcornflakes och chokladbollar. Myyymz. Sen efter det degade jag och gjorde ingenting, tills det var träning halv sex. Det var rätt sooooft.

Jaa och sen skulle jag ha kilat iväg till Tess, men så blev det inte! (inlägget under.............heh)
Btw prata jag med Sofia för typ en timme sen! Hon är fin hon <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0