...

Ingen bra dag det här. Jag funderar att sluta på fotbollen. Känns fan hemskt att skriva det, jag älskar att spela fotboll när jag väl spelar, men det känns ändå inte bra. Det är det här med att byta lag, jag vill inte göra det. Jag vill fortsätta spela i Älvsjö AIK F96, även fast vi var ganska dåliga. Det känns som det nya lag aldrig kommer kännas som mitt lag..om ni fattar. Jag är fan aldrig taggad till att träna längre, bara jävligt nervös och sur och ledsen. Jag vill inte heller byta till någon annan klubb, absolut inte. Jag är bara så jävla rädd att träffa nya människor. Jag har fan spelat sen jag har var 6 år, känns så sjukt att sluta. Jag vågar inte fortsätta och jag vågar inte sluta. Vad fan ska jag göra om jag slutar liksom? Finns absolut ingen annan sport för mig, bara fotboll. Det kunde kännas bättre att sluta om jag hade tröttnat på fotboll, men det är inte så. Mitt liv känns fan över, vad är det för feeeeeeeeeeeeeel på mig!?!?!?! Min mamma sa till och med; Du kan få pengar för varje träning du tränar, så länge du fortsätter! Asså usch förstår knappt vad jag håller på med...fotboll är så sjukt kul men..ja.
Hatar att läsa det jag har skrivit, men ja..så är det. :( /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0