1års fekke!!!

Hej peeeoppplleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeä. Här sitter jag och lyssnar på musik! Dagen har vart rätt najs, hade historia prov och ja, det gick väl bra. Fast jag vet inte om jag ens kommer få vg....men g är också bra! Sen vid lunch drog jag och mami till Sofiahemmet för att göra ett slags lungtest...hahaha ärligt, det skummaste jag har gjort i hela mitt liv. Tänker inte gå tillbaka dit, haha. Men det gick väl bra..
Ikväll ska jag nog till mina kusiner, min lillkusin fyller nämligen år! Mamma har lockat mig med pizza och god efterrätt så jag bangar inte....hehehhe. Yesman, så nu ska jag fixa till mig lite :) :) :) :) Ha en trevlig kväll!!! *glad, trevlig och posetiv chey*/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0