TISDAG TYPPP?????

Hej pojkar och flickor! Känns som det var jättelängesen jag bloggade...hymmmmmmm...

Igår: Vaknade hos Melinda, vi åt frukost vid tolv och var sjuuuuuuukt sega. Visste inte vad vi skulle göra så vi drog till Älvsjö kondis vid typ halv tre, åt lunch där, sen kom Tess och fikade lite med oss. Efter det var det raka vägen hem för att sedan träna med 95orna för första gången. Det gick bra!...typ. Mycket roligare än våra förra träningar i alla fall, så det är niceeeee. Efter det kom Melinda och Tess hit, vi kollade SATC hela natten tills vi somnade.

Idag: Tess och Melinda drog vid tolv typ, då skulle jag egentligen dra till pappas jobb och städa...wieeeeeeeee. Men klockan tickade för snabbt så jag hjälpte mamma att städa köket och toaletten bla.....omg. Helt slut typ. Ska kanske dra till pappas jobb imorgon istället.......om jag pallar. (ska jag starta ett städbolag när jag blir äldre eller?)

Nu sitter jag här och dricker te! YEye. Förresten ringde Sofia mig igår, ååååååh vad avis jag är! Känns som det händer lite mer grejor i NYC än i Älvsjö...eller? Kanske kanske. Vi höres! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0