SOOENDAG

Hej bloggeen! Det blev inte bio...väldigt, väldigt, väldigt bra. Så nu behöver ingen oroa sig!
Helgen har vart helt ok bra, ganska chillnation. Igår så var jag o shoppa med Tess, Johanna och Melinda i skhlm. Hittade ingenting tills dom tvinga in mig på Gina. Asså jag hatar gina, verkligen HATAR. Dom har rätt snygga kläder, meeeeen jag hatar självaste butiken...så kaosig. Sen hatar jag alla klädesplagg som blir så där hypade........ni vet......"H-jackan". Får rysningar........heheh. I alla fall, köpte en riktigt snygg ring därifrån och en söt blus! Fett nöjd...ska nog kika in där flera gånger, hehe. Men skämdes över att gå runt med den påsen, så stoppa ner den i väskan tillslut, HAHAHA okej nu är jag töntig.......förlåt alla.
Sen på kvällen drog vi flickor till Sara där hon bjussa på trerätters! Söt hon var, hade gjort allt själv. Riktigt gott var det också!
Idag vaknade jag tolv av någon anledning?????? Gick till och med och la mig tidigt, men jag behöver sova så det var väl bra! Sen åt jag hamburgare till frukost, satt vid datorn...bytte till mjukisbyxor och tshirt...satt vid datorn...gjorde te...satt vid datorn...gjorde min idrottsuppgift....satt vid datorn...seg dag eller? Fantastiskt att jag ens satte på mig bh. Imorgon börjar jag 11.20, vilken lycka! Nu ska jag faktiskt fortsätta leta efter saker jag önskar mig i julklapp...mamma flippar TOTALT!!!! Kan ju göra ett inlägg om min fina önskelista :) Puss&kram /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0