Shulululugladcheyfastne

Hej alla reeeeeeaders.
Idag har jag försovit mig för 100230404045050680 gånger dom senaste veckorna, helt sjukt...men ja. Sen så har jag haft lektioner blablabla *kul chey som bloggar*...gjorde baguetter på hemkunskapen. Dom blev goda, fast smakade inte baguett dock, hehe. Sen fick vi sluta en timme tidigare, så det är ju chill!
Men ja, idag måste jag bestämma mig om jag ska fortsätta spela..för imorgon är det tydligen sista gången man kan anmäla sig till Turkiet. Visst, jag kan avboka och sen bestämma senare om jag ska fortsätta träna, men hur kul är det liksom när hela laget åker till Turkiet då och inte jag. Sen är jag rädd att om jag fortsätter och inte avbokar, så slutar jag innan....taskigt läge liksom. Men det lutar åt att fortsätta, men Turkiet har jag inte bestämt mig för än.........................problem man har. Men nu måste jag lägga datorn åt sidan och börja plugga! Puss och kram /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0