rubrik ska det stå här :)

Hej bloggggggenn. Jag har pluggat jättedåligt inför provet imorgon..känns inte bra alls!...men ska nog läsa lite till nu!!!!! Måste.....
Idaaaaag så var det simning i skolan, första gången sen i sjuan. Det gick bra. Men nu till en sak som gör mig JÄVLIGT IRRETERAD!
Vår simning slutar 12.10 och matsalen stänger 12.30. HUR FAN TROR DOM ATT VI SKA HINNA DUSCHA OSVOSOVOSV OCH DRA TILL MATSALEN PÅ 20 MIN? Asså jävla skit skola eller vadå!? Mattanterna blev jävligt arga också när vi kommer typ tio i ett och käkar...men vi måste väl få mat eller? Sen började vår lektion 13.00, så vi hade 50 min på oss att gå upp ur poolen, duscha osvosvosv, gå tillbaka till skolan, äta.......var typ en kvart försen, fick frånvaro för det och det gör mig oglad.

Men jaa...fråga en massa frågor nu på frågestunden! Och till mina närmaste; om ingen frågar något får ni fan döpa er till bert, lisa, astrid, karl ososvosvosv för att det ska se fint ut...<3

Har inget mer att säga för idag! Imorgon är en ny dag....nya möjligheter...typ som att göra bra ifrån sig på ett prov man inte har pluggat ordentligt på???????? HELL YEAH! Pussar och kramarrrrrrrrrr /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0