ONSDAG

Godkväll! Här sitter jag och har precis duschat, tränade förut och det gick jättebra! Kommer inte ångra mig att jag fortsätter, men det kommer ta tid att vänja sig och så....:)
Idag i skolan var det som vanligt, försov mig (HAHA ärligt vad är det för fel på mig??????) och har gått runt i skolan och gömt mig i min stora luva hela dagen! Känner verkligen att detta väder gör mig.....tråkig? Orkar fan inte klä på mig. Skulle helst, väldigt jättegärna gå runt i stor fet hoodie, mjukisbyxor och tofflor....fyfan vad skönt. Men det kan jag tyvärr inte acceptera...hehe. Sedan fick vi tillbaka NO provet som vi gjorde för typ hundra veckor sedan??? Mm, hundra var det nog!!! Fick -G....eller jag vet inte riktigt vad jag fick, för det stod G på ett papper och -G på ett annat....öhhh hehehee???? Men jaja, min hypotes var att jag skulle få omprov så jag känner mig nöjd ändå!
I morgon är det plugg som gäller, har fyra läxor tills på fredag så det är bara att plugga på! Sen har jag en idrottsuppsats som ska vara inlämnad nästa vecka, jag har inte ens börjat....känns inte bra. MEN, ska ens läxor kännas bra!??!?!?!? Där fick ni en kluring va! HIhi, ne nu måste jag.......göra ingenting! Puss och kram! /Hanniiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0