MY FUCKING HAIR

Asså mitt hår är heltttt jäääääääävla fööööööörstöööööööööört. Inte bara att färgen är ful som fan, att det är slitet och behövs klippas utan jag har också löss (..................nu sa jag det). Lössen har inte förstört mitt hår, utan DET DÄR JÄVLA LÖSSMEDLET!!!! Får fan panik, har haft i shampoo ca 10 gånger nu och ändå är det inte borta. Så mitt hår är sjukt trassligt, äckligt och förmodligen bara mer förstört efter allt shampoo...kommer aldrig kunna kamma ut skiten. Orkar jag leva??????????????? Behöver en frisör PRONTOOOO!!!!! (efter lössen är borta såklart..............). Kommer ha tofs hela veckan ut.....usch vill inte ens gå till skolan, haha.....:(
Så nu går jag och dör!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0