MSN........

Nu har jag varit riktigt duktig, pluggar riktigt hååårt!!! Sjukt bra, RIKTIGT BRA HANNA!
Nu tänkte jag tala om en riktigt onödig sak för er, men det är min (och Sofias) blogg så jag bestämmer vad som ska skrivas!
Det är nämligen så att jag har börjat logga in på msn igen efter typ.....några månader? Jag HATAR msn nu, haha. Loggade in och såg massa med sånna här töntiga namn......asså ni vet typ; Lisa - Åh asså jag älskar dig men jag vågar inte berätta det....<3 (nu sa jag bara något hehe). ASSÅ JAG BLIR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IRRETERAD! Vet inte varför, men asså jag menar come on...........hahahhahaha. Blev så jävla arg på sånna namn att jag tog bort alla kontakter med sånna fjolliga namn, haha. Nu ser jag en som heter: Snygg gjort! :P(L) Jaha? Okej? Hahahahhaha asså jag vet...jag är skit töntig men hoppas ni fattar vad jag menar. Var tvungen att skriva av mig lite kände jag!

Puss på er alla våra söta läsare där ute med endast coola msn namn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0