hej

Sitter här och är galet hungrig. Men först - bloggggggii!
Gick och la mig tio igår, ändå somnade jag innan ett....:( Inte roligt. Var lagomt trött imorse, men kämpade för att sätta på mig kläderna osvosv. Sen skjussa min snälla mamma mig också, det var ju tur för mig!
Skolan har vart rätt bra, inga problem liksom. Dom sista lektionerna halvsov jag typ...inte konstigt. Sen frågade Sofia om vi skulle leka efter skolan idag, vi har inte gjort det på jättelänge typ. Dock tackade jag nej, för är så jävla trött och måste ju plugga som vanligt...men hon vet att jag älskar henne i alla fall!

Btw, bara jag som typ springer upp på mitt rum och byter om till mjukisbyxor och en fet tjocktröja i dessa tider? Älskar det!!! Min dröm är att gå så till skolan..men ändå marddröm. Hahaha, fatta vad skönt..men samtidigt vad hemskt. Har inget emot dom som går så till skolan då och då...men hela tiden är inte okej. Men jag kan inte gå så, gjorde det i 5an en gång och jag minns den hemska dagen så väl. Var jättenära på att gå hem. Sen har jag drömt om det, marddröm då. Hahahhaha störd jag är....
Nu måste jag checka om lussebullarna är klara, mami bakar! Doftar ljuvligt i vårt hus ska ni veta!
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0