Hej världen :))))))))))

Hej bloggeeeen. Idag försov jag mig INTE, fast däremot var jag jävligt nära. Drömde något, så började mitt alarm på mobilen ringa och jag drömde att min mobil ringde i drömmen. Haha, så jag blev skit arg för att den inte sluta ringa tills jag fattade att det var alarmet..höhö. Sen när jag var klar och skulle dra till skolan, upptäcker jag att mina byxor är smutsiga...ååhhhhhhh vad arg jag blev. Då börjar min 6 åriga lillebror garva och tro mig, han ångrar det!(!!!!!!!!!!!!) Elak jag är, men liksom vadå.......
Skolan har annars vart rätt bra, var väldigt trött sista lektionen och kunde fan inte tänka haha...men som tur har jag min lilla Caroline som alltid hjälper mig! :) Sen fick vi reda på att vi börjar 11.20 på måndag, FYYYYYYYYYYFAN VAD HÄÄÄÄRLIGT! Usch vilken lycka alltså! :D Mindre lycka är ju att jag fick reda på av mina mami att min SV lärare (som jag icke gillar så myckeet...........) hade mailat min mamma för att jag höll på med Carros iphone på lektionen, kan icke neka men jag blir fan sur ändå....haha.

Nu har jag massor att göra, Engelska (!!!!!!!!!!!!!!!), Matte (</3) och 40 glosor i spanskan! Så vi får höras ikväll, pussiiiiiisar /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0