Grenade


Jag är inte en sån som gillar gullgull låtar, men Bruno Mars....gud vad jag älskar honom. Asså hans sätt att sjunga på, känslan, uuuuuuunderbar!

Tjatja, idag har vart en vanlig dag........gjorde pizza på hemkunskapen, det var mycket gott. Sen gjorde jag min redovisning som jag skulle ha gjort för typ 6 veckor sen..haha. Det gick rätt så bra! Efter drog jag och Sofii till älvsjö kondis som hon har redan berättat...det var mys. Sen drog vi hem på chillkrök hos mig med mina päron, nice!

Seeeeeeeeeen när Sofii stack så var det storstädning @ my house, kul? Nä. Bra? Ja. Fresh? YEah. Sedan var det meningen att jag skulle dra till svartis, men drabbades av en väldigt tråkig migrän som jag än har nu...inte kul. Men Melinda kom i alla fall hit, hon är bra hon!

Imorgon ska jag och Sara dra till stan för att sola, sen shopping! Sofia kanske joinar...det ryktas om att hon har fått xtra cash på kortet...? RIch bitch. /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0