FRRIIIDAYYYY BABYYYY

Hej finisar! Idag vaknade jag exakt 8.59 och jag hade ställt klockan på 9.00, grym jag är vaavvava? Degade lite i sängen, käkade frulle, sen lunch och ja sen så var det träning ute på Bosön! Det var helt okej, haha trög som jag är så förstod jag inte mycket utav övningarna. Sen åkte jag hem, åt, duschade och nu sitter jag här! Vilken häääärlig dag va?

Min buss går om 20 minuter, då ska jag och Sarisen dra till konsum och fixa lite stuff och sedan till Tezzzzzz. Vi ska hyra film och myyyyyyyyysa! Passar mig perfekt, är så jäääävla trött haha. Imorgon ska jag faktiskt shoppa med min mormor, tro mig, hon är inte vilken mormor som helst! Hon är inte alls gammal så hon är jävligt cool och kul att shoppa med ska ni veta!!! Hihi, love her. Men ha en bra kväll då, käraste 100 000 läsare (minus 4 nollor :)) /Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0