FREEEDAY

Hej bloggen! Sitter här med Sofiiiiiilito och chillar galet :))) Kom hem för en stund sen, min klass hade disco för småkidzz, blev sjuuuukt lyckat! Haha, det var fan kul. Sen kom aina o sådär, men det får man ju ta :) Life's a bitch, just fuck it liksom. Hard.

Sen efteråt skulle vi städa osv osv osv.......sen mötte jag massa av mina små galna vänner, jag, Niran och Sofia gitta till bussäN. Tog en väldigt lång och onödig omväg och jag vill inte ens prata om det :D:D:D DHhHhahahahahahaa kul. Fuck aina säger jag bara. Men som jag sa, life's a bitch. Just fuck it liksom. Hard.
Nu känner jag att jag och min vän SOfii måste sova.....puss o godnatt, min skatt /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0