första advent


En bild jag har tagit för typ ett år sen...fotade rätt mycket förut, har en massa fina bilder på datorn hehe.

Idag tänder vi första ljuset! Myyyyyyys vaaaaaaaa? Snart är det fan jul! Jag gillar't. Och jag älskar att det är mycket snö ute...hehe. Men somsagt..jag lär trötta snart haha.
Var på avslutningen idag, väldigt tråkigt...blir tråkigare för varje år som går, kanske för att jag blir äldre också, haha. Sen så gick jag hem, har pluggat lite, köpt new body av Sofias klasskamrat (HAHAHAHA tarrig jag är, Sofia som ville sälja till mig..synd älskling, du är för seg <3) och det vart inte en liten summa heller! Familjen shoppar lossssssssssss.  Sen har jag sålt någon hårbandsgrej till min familj...duktigt gjort av mig. Bara ca 4060070 kvar!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kallar fan sängen...trött tjej. Imorgon är det simning....bläää. Kommer bli en jobbig vecka också, har två prov och en massa läxförhör + ett läxförhör jag inte gjorde förra veckan....wiiii fest NU KÖR VI!!!!! Men en annan väldigt bra sak, är att mami ska boka tid till mig nu i veckan hos frisören!!! Åhhhhhhhh längtar, ska bli blond nu och flippa totalt! Kanske kapar det????? Vi får väl se...../Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0