fett med onsdag

Hejhejhej bloggen! Tycker Sofia överdriver lite där med att jag skulle ha dött...jag bloggade väl igår eller? Kalla mig dum i huvudet för att jag tar skola före bloggen, sen kan ju du sitta där och snacka när jag är din framgångsrika advokat om 20 år!!! (yeah pang boooowmmmmm poofff där satte jag den!)

Gjorde klart min idrottsuppgift för någon timme sen, aaaaaaaaskönt! Idag i skolan har jag pluggat, ovanligt tjobrä va? Hehe, på engelskan dök i alla fall 2 kassar med sjukt mycket godis och läsk som blev kvar från discot, så då satt vi och käkade det, nicee eller?!?! Dock upptäckte vi lite sent att chipsen gick ut i juli...huuuummmmmm..fick ganska ont i magen och mådde illa, men det gick ju bra i alla fall! Chips som chips liksom..myymmsss.
Massor av snö ute är det ju i dessa tider, gillar staaaarkt! Sjukt mysigt ju, hihi. Dock blev ju träningen inställd, men för mig gjorde det inte så mycket..då kunde jag lägga ner extra på plugg1, hehe.

Men jag har faktiskt lovat mig själv att gå och lägga mig i lagom tid. Igår somnade jag 2, hade sjukt svårt att sova..så tror ni jag var ganska så jättedöd imorse? Något liknande i alla fall! Ska nog läsa lite ur engelska boken samtidigt......måste läsa 40 sidor.......(HAHAHAHHAHA ASSÅ ÄR PLUGG-GALEN ELLER?????) Hehe puss och kram kissekatter! /Hanna

P.S JAG VET ATT JAG ALDRIG LÄGGER UPP BILDER! Har för tillfälligt ingen kamera, men det är ju julafton snart....höhöhöhö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0