Fett katt



Hej människor! Igår kväll gick jag och la mig med väääärsta migränen, mådde skit dåligt! Trodde jag skulle vara bättre idag, men vaknade upp och mådde ännu sämre. :( Jättejobbigt, men tog tabletter så det gick över efter ett tag. Vid tio drog jag, mami och mormor till hälsomässan och checkade lite! Jättekul faktiskt, man får massa gratissaker och provsmaka saker...bla choklad hehe. Mormor köpte ett jättefint halsband till mig och även det på bilden över! Det var nämligen en liten salong som var där som gjorde Minx naglar som det heter, man målar inte naglarna utan man "tapetserar" dom! Ser lite ut som metall och finns i alla olika mönster! Googla! Frida heter hon som gjorde det, hon har stått i ganska många tidningar för att hon gör sånna här naglar. Ascoolt! Kostade 300 :-, mormor betalade hehe. Det håller i ca 1-2 veckor.

Sen kom jag hem med 3 hudkrämer, ansiktsmask, handkräm, hårkräm (kan man säga så.....?) och tshirt som man fick gratis! Mycket trevligt. Ikväll har jag några småplaner, får se vad mina vänner säger! Puss och kram /Hanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0