=)))))

HEJ people! Har vart rätt busy ni vet, har inte kunnat blogga. Men nu är jag här!

Igår: Kääääämpade mig upp ur sängen, gick till skolan, gjorde det jag skulle och gick sedan hem! Träffade ju Sofia också, det var mycket skojs (och kärlek!!!!). Sen pluggade jag lite och bytte om för match ute på Ekerö, var galet taggad! Min pappa spelade i herrlaget där förut när jag var liten, så kände igen planen jättemycket! Var lite kul faktiskt...väckte minne. Hihi. :') Det var svinkallt och jättehalt, men det blev 0-0.. såklart var vi värda en vinst tycker jag men vi spelade bra i alla fall!
Sen kom jag hem vid halvtio, satt vid datorn (va? hanna? vid datorn?????) och sedan duschade. Såg på facebook att jag hade missat "ung och bortskämd", det kunde jag bara inte tillåta så jag kollade det till tolv på datorn...

Så ja, det var en trött tjej som skulle upp ur sängen idag! Försov mig lite smått, men hann i alla fall! Slutade halv tolv och då drog jag och mina vänninor till HBP och käkade, myyyyyyyms. Efter det följde jag med Sofia hem till henne för att checka lite New york stuff, och även få lite gåvor! Fick en bodymister från Victoria's secret, en dior parfym och lite tjejstuff. ;) Det tackar jag för, hjärtligt!

Sen drog jag hem och pluggade inför SO provet...känns bra faktiskt! Jag förstår det mesta så det kommer gå bra känner jag! Sedan gjorde jag en SJUKT JÄVLA ONÖDIG HEMUPPGIFT om NOBELPRISET 2010?! Förstår ni hur ointressant det är eller...........förstår ju fan ingenting. När hon kommer läsa min text sen så kommer hon fan inte fatta ett skit, för det gör i alla fall inte jag..haha. YEye, nu ska jag kolla lite tv hade jag tänkt! Puss och kramisar! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0