EMA

OJojoj nu börjar klockan bli dags för sängen! Men måste ju blogga först..hihi..
Idag så vaknade jag halv elva av ett sms från Sara...jag hade försovit mig. Så missade den bussen vi skulle ta och tog andra bussen istället, vilken tur att allt löste sig liksom!!! Sen drog vi och solade, sen åt vi på Max <3<3<3<3<3 och shoppade pyttelite. Vid två kom jag hem, skulle plugga och ja.......det gick ju inte så bra såklart. Har historiaprov på torsdag, jag ligger riktigt illa till i historia just nu :( Inte bra, men ska jobba som fan denna vecka så det blir nog bra asså!! Nu måste jag sova och kolla lite på EMA! Pusspusspuss /Hanna

P.S IMORGONBITTI KOMMER MIN BLOGGKOLLEGA (OCH BÄSTIS) SOFIA HEM!!!!! WIIHOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0