crazyyyy


Ke$ha - crazy beautiful life

Har varit lite kass på uppdateringen känns det som!! Ellerhur? Men har inte orkat =))) Idag så har jag bara chillat, sov till elva, gick upp data lite -  as usual. Sen vid tre åkte jag o mamma för att kolla på ett hus, fyfan vilken besvikelse! :( Var så sjukt mycket mindre än på bilderna..men men! Åkte hem..fixa lite på min idrottsuppgift, åt pizza sen drog jag o siri till fruä för att köpta gottigheter, vi skulle dragit till konsum men bussjäveln körde rakt förbi oss!!! :@ Vi chilla galet hos henne med lesk, chips och B&J!
Btw så har jag laddat ner alla gossip girl avsnitten nu!!!!!!!!!!!!!! tråkiga dagar är nu räddade =)))) /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0