30nov10

Heeej bloggggggen!
Idag vaknade jag 55 minuter innan jag skulle befinna mig på spanska prov, kände lite stress där! Men klädde på mig fort som fan, sminkade mig och.............tvätta bort det. Haha, det blev helthelt fel så ja...börja typ gråta. Så tio minuter innan jag skulle gå sminka jag om mig på fem min, åt frukost på typ 5 min............borsta tänderna på 1 min......sen gick jag! Gick tio minuter innnan jag började, brukar ta en kvart men jag kom i tid (!). Gjorde provet också, gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde! Det var ganska lätt...men vågar inte säga för mycket nu, haha..
Sen fick vi tillbaka en filmanalys vi hade gjort på svenskan..hade kämpat extra, extra mycket för att jag har fått på alla saker jag har lämnat in till denna lärare vg+....asså nu menar jag inte att det är ett dåligt betyg (eller att jag skryter hahahaha), men när man får det på VARJE JÄVLA SAK kanske man vill höja lite till MVG? Svar ja. Så nu jobbade jag mycket hårdare..........och jag fick vg+, igen. Lite ledsen blev man ju, men ja som sagt..jag måste ju vara nöjd, hehe.

Sen har jag pluggat gryyymt mycket till no provet, bra där Hanniiii! Känner mig rätt så säker faktiskt! Samtidigt som jag pluggade så stack mami und papi och köpte julklappar...åhhhh!!!! Måste dom göra det så tidigt? :( Är ju jättenyfiken......hehe. Men har inte mycket mer att säga faktiskt...hoppas ni älskar mig ändå. Puss /Hanna

GLÖM INTE FRÅGESTUNDENNNNNNN! Ni kan väl inte allt om oss? Stalkers...???????????? ScarY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0