YYEYE

Nu är jag häääääär igen! Skulle egentligen få tillbaka min dator på söndag (...!?!?) men eftersom jag fick MVG på min idrottsuppsats och höjde även mitt betyg i idrott så fick jag tillbaka den idag, wiewiewieeeeeeeee! Känner mig levande igen!
Till er som bryr er varför jag var så jäääävla ledsen i måndags, så var det inte så farligt...har aldrig fått IG förut, men så hade vi ett labbprov och det gick så sjuuuuuuuuuuuuuuukt dåligt. Jag satt första halvtimmen och gjorde ingenting, hade panik. Usch, mår dåligt av att bara tänka på det, haha. Alla liksom sprang runt och jobbade och jag bara satt där och glodde....usch. Nu har ju också lärarna satt betyg så vad händer nu liksom? Typ ig i biologi eller kemi eller va det nu va labben handla om.....hahahaha. Ska göra om labben imorgon, även fast jag inte vill...har hellre IG faktiskt. Sen hade jag bråkat med mina päron och sådär, men nu är allt bra och jag älskar dom igen! :D:D:D

Annars har vi haft matteprov som gick bra, sen har vi haft muntlig redovisning i historia och den gick också bra! Igår hade vi bara film varenda lektion, idag hade vi film, bild och idrott. Imorgon har vi matte, film, avatar och godis (hihi) och sen egentligen hemkunskap, men jag ska ju göra labben istället.....önska mig lycka till förfan!!!! Sen ska vi på julmarknad och på tisdag slutar vi! Väldigt niiiice.

Så nu ska jag njuta av denna underbara stund med datorn, har mycket bloggar att läsa nu! Pusspuss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0