xx

Har världens huvudvärk och ont i halsen...så ligger helt död i sängen och orkar inte röra mig ett piss. Love life huh? Förövrigt har dagen rullat på rätt så bra. Började med att jag o mami åkte till SATS och var med på ett Shape-pass. Massor av styrke, balans och koordination övningar typ! Jobbigt men skitkuL! Efter det drog jag, hanna och mamma till farsta c för julshopping, hitta dock inget. Efter det var det mening att vi skulle ha träning, men den blev inställd, det gjorde inte så mycket eftersom min huvudvärk och halsont började mitt på dan o så..Kom hem, somna till John Mayer, vakna, åt middag med la familia såg halva gossipgirl ooooooooooooooo jaaaaaaa, nu är jag här!

Imorn ska alla åtta i js på julmarknad i gamla stan, tror vi tjejor stannar där efter också! Over n' out/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0