Godmorgon..not

STEG 1
Namn:  Hanna Johansson
Födelseplats: Stockholm
Bor: Stockholm.
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag:
Har inte haft på mig skor idag..heh
Dina svagheter: Hummm, att jag är så jävla rädd för allt typ?
Rädsla: Somsagt, är rädd för allt som går att vara rädd för typ...alltså inte kläder, mat hehe


STEG 3
Första tanke när du vaknar:
Vilken dag? Sen somnar jag igen.
När somnar du: Skoldagar 23-24, helger 24-3


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
McDonalds eller Frasses: Donken är vidrigt men vafan är frasses liksom..?
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vaniljglass: Vanilj såklart


STEG 5
Svär du?
Haha men jaaaa
Sjunger du? Klart jag sjunger ibland men jag kan inte sjunga bra..
Duschar du varje dag? Oftast ja!
Röker du? Nej!
Gillar du skolan? Nej klart jag inte gör..
Har du bra självförtroende? Nja..
Kommer du överens med dina föräldrar? Jaaa, men inte hela tiden.


STEG 6

Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol? Japp
Rökt?
Shoppat: JAAA
Ätit en hel ask müsli? Nä?
Ätit sushi? Nej USCH
Stått på scen? Nope
Skejtat: Neeeeeej.
Bakat? Jaapppppp
Stulit: Nää
Kysst någon? Neeej
Kramat någon? Japp!
Haft sex? Nix

STEG 7
Har du någonsin…
Svimmat? Jaa
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? Nixxx
Busringt någon? HAHA jaa såklart?
Gjort något som du ångrade? Njäää
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Det där jävla labbprovet...men det borde ju inte räknas? :(
Kastat en sten på nån ruta? Japp

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Cesar hihi
Vad vill du bli när du blir gammal? Vet inte! Men journalist har jag tänkt på sen jag var liten typ... :)


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för?
Nej men gud vad läskigt att säga det haha, men hela min familj i alla fall..
Antal CD-skivor du äger? Inga hahahah
Antal piercings? Fyra om öronen räknas?
Antal tatueringar? I april! ;)
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Varje dag, skit jobbigt...:S

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Öland, Gotland, förmodligen cup och förhoppningsvis England!
Vad ska du göra i vinter? Shoppa HHEHHE
När tar du studenten? 2015 tror jag..?
Vad gör du efter gymnasiet? Det får vi se...
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Det får vi också se..
Vad händer till helgen? Nyår...inget jag ser framemot direkt.....
Vad vill du helst göra just nu? VARA MED NÅGON MEN ALLA ÄR JU SÅ OSOCIALA!!!!!!!!!!!


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? JA verkligen
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kläderna, sen ansiktet...håret...
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Haha ser ut som Sara har något på g, det hoppas jag också!!!!!!
Vem är den perversaste person du känner? Hmm vill säga George här, men han har bättrat sig lite...fast han är fortfarande pervers!
Hur många gånger har du varit utomlands? 1 gång + danmark HAHA...
Vilket land är bäst? Sverige <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0