SOFIA SVARAR!!!!

Postat av: häst
favoritmat? affär? program? Låt just nu?
Svar: Sushi helt klart! Även kött pommes o bea, och en fräsch sallad tilld et! majo. Gossip girl leeeet. Låt just nu??? hmmm Luminary ones med Rebecca and Fiona :))

Postat av: ANONYM
En fråga till båda, vem var ni kära/gillade mycke senast??? // ANONYYYYM
Svar: Inte kär med gillat någon har jag gjort! Dock inte längre...eller lite kankse haha.

Postat av: Amanda
Vilken vinter plagg är ett måste i år?
Svar: Älskar olika skjortor nu till vintern! Men som hanna sa; mysiga koftor, tröjor osv. Boots också!


Postat av: Karl-bertil
Vart bor ni?
Svar: 125 bror!!!!!!1

Postat av: ANONYM_CHEy (inte johanna)
Vilken är eran snyggaste ven? (förutom mejjj)
Eran härligast vän? (förutom mig)
Svar: Min snyggaste vän är heltklart JOHANNA!! No doubt. Härligase vän......hmm alla mina vänner är härliga!!! eller...?? Ett ex är min bloggkollega Aka beztis hanna! och dig josen!

Postat av: Anonyma Sara
Vad är det bästa ni vet med att vara kompis med sara aski?(HIHIHIIIIHH) för att hon är så snäll vaaa?
Svar: Bada i din jaquzzi nog! det är härligt :) Eller åka ferre som hanna sa! nej nu vet jag!!!! äta din pappas köttfärssås:9 <3333333

Postat av:
vad önskar ni er i julklapp?
Svar: WESC hörlurar (mainstreaaaam ja vet:D), kläder, pengar, makeup, kankse en ny tele..en TV!

Postat av: aoo
era smink / sköhetsprodukter ?
Svar: Änvänder ACOs serie demons & angels, scrub, hudkräm och ansiktsvatten, funkar skitbra! Clinique är även skitbra, love it! Smink...änvänder inte så mycket, är redan skitsnygg!! finns inget att dölja!!!!!!!! Men isf mascara o böjare, sen rouge!


Postat av: lisa
era bästa hår tips?
Svar: Jag tvättar håret varje dag och det som hanna sa att det är dåligt för håret? NEJ, det är vetenskapligt bevisat att det inte gör det, för hår är nämligen döda celler! Visst om man inte vill ha lika fett hår, så ska man ju inte göra håret vant att bli tvättas! Iaf, änvänder Bed head controll freaks shampoo och balsam, funkar jetebra! Hårinpackning lite då o då. Sen när jag har handduks torkat håret lite lätt så tar jag Boncure repair rescue i håret! Sen nu har jag köpt StudieLine silk & gloss Hot straight spray! så att inte hårets slits när man fönar och plattar!!

Postat av: cooltjej_97 som är gsnska bra på fotboll och rider
vem e du?
Svar: tjobräääää! Jag är sofia. Vem är du?

Postat av: matilda :))
Samma frågor till båda ;D
Favorit film? Due date och remember me! (även twilight serisen thih)
Favorit serie? Gossipgirl
Favorit färg? Blå typ
Favorit årstid? sommar och vinter heh
Favorit kille? Robert pattinson o Ed westwick! Men av mina polare är det nog henke också! Härlig grabb!
Favorit låt? Just nu, Grenade med Bruno Mars
Favorit artist? Daniel Adams-ray
Favorit ämne? Matte
Favorit sport? skidskytte!!!!!!!!1 ne fotboll
Favorit kompis? hanni
Favorit dag? fredag
Favorit land? USA o espana!
Favorit djur? Vårstsvin
Favorit sida? facebook???? och stallet.se :))
Favorit tidning? KLICK! chic, solo, veckorevyn osv
Favorit blogg? dosguapas.blogg.se nog :)
Favorit ställe? sängen mjaou
Favorit kläder? min gröna zara tröja och min vita stickade (tror jag) GAP tröja! Sen min röda levis skjorta!

Postat av: tesss
are you a girl or s$omething ?!
Svar: Aa det är jag :) du läser väl vår blogg, och du ser våra bilder?

Postat av: elin
vad gör ni innan ni går/åker till skolan?
vilka bloggar läser ni?
kram :)
Svar: tja elin! Är väldigt lat på mornarna, så brukar bli väldigt stressad men jag äter frulle (ibland..är dålig på det, har ingen aptit lixom! men iaf, data, sätta på mig kläder, sminka mig osv. HMM, lisaplace, karnaah, felicia, my blomkvist, kenza, kissies, dessie, paow, hugorosas, sen massa älvsjö bloggar då! Mest 95ornas hahahaha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0