Tjobrä

Jag skulle tydligen också svara på dessa frågor!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Meuish kommer gående bortifrån höghusområdet tillsammans med sin mormor.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Luft
3. Vad var det senaste du såg på tv? Vad fan hette filmen?????? Det var med Angelina och käre Brad iaf.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: tjugo i tolv
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? ingenting
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick till en random bil....
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Facebook
8. Vad har du på dig? Tess jeans och en svart tröja
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? No idea
10. När skrattade du senast? Hos Sara, typ en timme sen..
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Skåp
12. Har du sett något konstigt på sistone? Jaa, såg en häst på en elefant precis...creepy..
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Tråkig som fan
14. Vilken var den senaste film du såg? JAA DEN DÄR FILMEN DÅ
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Skulle skänka så klart!!!! not. Första hand skulle jag tänka på mig och min familj....köpa en massa stuff till oss (framförallt mig!!!!) Sen skulle jag väl skänka då.......
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. ...Jag blir väldigt ofta äcklad av kärlek.......
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Alla ska jobba åt mig :) Ge mig pengar osv osv. 
18. Tycker du om att dansa? Soft
19. George Bush? Vem är det?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Astrid och Caesar!
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Vadå överväga?
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Hej Hanna :)
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Som att jag bestämmer allt? Herregud vad fan tror ni om mig......


/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0