tigerjakT


Sitter och kollar lite undies på VS. när vi handla där i new york fick jag med mig ett REWARD CARD, med antingen 10, 50, 100 eller 500 dollar på! Man vet inte föränn man betalar hähä spännande vaa? Så ska beställa lite, även detta ovan, cuuuuuute.

cha cha! Ska alldeles snart gå o lägga mig, blir en tidig kväll! Börjar halv nio imorn med HK, pepparkaks bak<333
Efter plugget drar jag o Tess in till stan, jul shopping! Vi äter även där inne också, sen på kvällen bär det av till svartis, en från BOUNCE ska vara där, är ett stort fan av bounce så det ska bli skitkul att få träffa han! :) Vi hörs sen! /sofia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ju exakt ut som h&ms underkläder

2010-12-16 @ 18:54:36
URL: http://dosguapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0