snäll syster


Funtar på att köpa detta till min kära bror. Inte självaste ps3 då, haha, utan skalet! Har inte bestämt vilken bild eller mönster jag vill ha dock, men det känns ändå som min första bra julklapp till honom, hahaha! Asså min bror är sååååååå ointresserad av kläder osv osv, det enda han önskar sig är spel...och massa sånt ni vet. Jag VÄGRAR köpa det till honom för det är så jääääääääääääääääävla tråkigt, men detta känns lite kul ändå. Men jag vet att han inte kommer bli nöjd, han är så äckligt bortskämd den jäveln..otacksam...varje år säger han "Mhm, tack................" MEN NU JÄVLAR SKA "MHM" BORT OCH TACK SKA FLYGA IN I MINA ÖRON! Han har aldrig köpt en julklapp till mig ju :( Tur att han har en sån otroligt snäll syster../H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0