Rubrik :)

Är så jävla trött, sjukt galet mega trött...ändå så sitter jag vid datorn. Men man måste ju uppdatera bloggen!
Jag och Johanna lagde tacos, sen kom Tess och så åt vi med mina söta bröder! Uppstod lite våld där mitt i allt, smällar får man ta!.........Sen kom Sara och Siri, då plocka vi fram chips, godis och läsk och HELT PLÖTSIGT KOM SOFIA, UTAN ATT HON HADE FRÅGAT MIG! SPÅRAT VÄRRE! Då kollade på världens sämsta rulle...."The runaways". Herregud, handlade om ett tjejrockband som endast knarkade, blev fulla och hade sex med varandra. Och sex på egen hand, om ni fattar vad jag menar... mysig film. :) Blev fan äcklad, haha. Sen stack alla utom Siri redan vid tio..........huummmmm. Jag och Siri kolla MTV tills mina föräldrar kom hem, nyktra och glada!!!!! Fekkenation in the nation. Imorgon är det dags för julshopping, ser framemot det...godnatt! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0