Pinsamma kidz

Hej flickor och pojkar.
Idag har vart en bra dag! Började med att ringa massa samtal hit och dit, bussarna gick ju nämligen inte ofta och vi skulle till stan med skolan! Bussen går förbi mitt hus, jag såg två bussar gå förbi där på hela morgonen....brukar ju se den var 10de minut. Men vi fick i alla fall skjuts av Melindas mami och det var ju gulligt av henne!
Sen bar det av till stan, fick gå från centralen till gamla stan bara för att vi skulle se NK's skyltfönster ni vet..nödvändigt! Det var ju inte så att man stanna och titta på den, utan vi gick ju ändå bara förbi...kul! Sen när vi var på själva marknaden så kolla vi runt lite, sen efter typ 10 minuter drog vi tjejer till Vapiano och käka där..tills vi skulle åka hem igen, hahaha! På Vapiano kände jag mig så jääääääävla ful..ärligt. Det var typ en hel fucking skola där, typ lika gamla som oss och yngre. Grejen var att alla sprang runt i typ 10 000krs jackor och ja....såg ut som alla var från Östermalm typ. Själv kom jag där med min äckligt billiga h&m tröja och vanliga jeans................mössa..........vantar.............kläder efter väder. Dom sänkte mitt självförtroende helt enkelt. :(

För att prata om något annat så tycker jag det är RIKTIGT JÄVLA PINSAMT att röka i min ålder.........såg några idag, asså på riktigt jag skäms verkligen, asså VERKLIGEN. Jag och Sofia stod och skrattade jättelänge...det ser verkligen jättetöntigt ut. Man ser så jävla svag ut när man röker, man skämmer fan ut sig själv...typ bevisar att man försöker vara "cool". Känner mig som en kärring nu men, haha. Sen så bryr jag mig aldrig om typ 16+ som röker..men i min ålder, O-M-G. Jättepinsamt, verkligen! Just saying.......
Dock tycker jag att cigarettrök luktar gott (inte på kläder dock), men det är ju en annan historia, hehe..

Köpte julklappar också, eller julklapp. Fick bli ett par ganska fula, ORANGA strumpor från Ralph Lauren till pappa...hahhaha var tvungen asså! Han kommer säkert bli jätteglad! Puss och kram /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0