Påsklov! Wie

Hej bloggen! Idaaaag har vart en ganska så random dag måste jag säga, haha. Började med avslutning i skolan, fick våra betyg och även en äcklig muffin, nice! Blev riktigt nöjd med mina betyg, jag vet i alla fall vad jag ska satsa mer på nästa termin! Men inget jag ska tänka på nu, för det är FUCKING JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt trevligt måste jag säga! Slutade vid elva, jag och mina kåmpisar hade väldigt svårt att bestämma oss vad vi skulle göra. Men det slutade med att 50% hamnade på 141 bussen och resten på 163an! Härligt. Hehe, mitt gäng drog i alla fall till heron city och kekade, mysmys. Sen kom även 141 gänget och joinade. Tänkte gå på bio, men det fanns ingen bio förrens klockan 18, haha. Så då drog vi in på media markt och checkade in vad dom hade att bjuda på! Några utforskade macbook's webcam (så jävla KAMERAKÅTA)och jag & Sara kollade lite julklappar. Hittade den sista julklappen till mami, fick bli ett Iphoneskal! Söt jag är.
Sssssssen efter några timmar åkte jag och Sara hem till henne och kollade film. Myspys! Sen gick jag ut i värmen (..............) och KOM HEM TILLSLUT! Happy ending, wiiieeee.

Ikväll vet jag inte vad som händer, det är i alla fall Ung och bortskämd final och det tänker jag inte missa! Om inte Daniel vinner, herregud.....hela mitt lov kommer vara förstört. Jag kommer bli riktigt, jävla förbannad, just saying! Tror på dig Daniel! <3 /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0