ONSDAG


En ganska ful bild från idag

Hej snyggingar! Här sitter jag och lyssnar på musik, kulkul! Igår kväll hade jag och Sara väldigt mysigt, badade jaquzzi och kollade på film, niiiiice! Vaknade vid halv elva imorse, låg och kollade på Böda camping till kl 12  i Saras iphone....hahahahh vilket liiiiiiv. Sen gick vi upp och åt lunch, kolla tv....dega...duschade...degade och seeeeedan vid tre bestämde vi oss för att ta tag i våra liv, så vi drog till Skärholmen. Kom hem med en helt jävla vanlig svart kofta, kunde inte bli mer speciell än bara svart. Men tro mig, behövdes som faaaan! Men ja, sen tog jag sån här fluormunskölj eller vad det heter..? Tror ni fattar! Men jag fick någon slags reflex och ja, svalde allt direkt. Vilket är ju inte alls bra, giftiga saker det där...så jag mår skiiiit illa just nu, känns som jag ska spy när som helt, mys. Men life's a bitch och ni vet vad man gör då!

Imorgon.....ja vad händer då? Vi får väl se! Tror jag vet..kanske? Eller? Va? Vadå? Vet jag? Man vet aldrig vad som händer! Eller? Puss! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0