Oj vad roligt jag har

SENASTE:
Dryck: Äcklig juice
Telefonsamtalet: Sofii
SMS: Saris
Sång du lyssnade på: Million pieces - familjen remix 
Gången du grät: Måndags
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Haha nej men på gränsen kanske...? HAHHA...
Varit kär: Ja det har jag väl
Förlorat någon speciell person: Japp
Varit deprimerad: Klart man har vart deppig någongång, men inte..på riktigt om ni fattar haha..
Varit så trött att du somnat sittandes: Nä
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Jag har ingen
färg 2:
 
färg 3:
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Arå
Fått ditt hjärta krossat: Nääää
Skrattat så att du har börjat gråta: Japp!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hummm..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jomen jaa...
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha jaaa
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har inte vart inne på msn på typ 50 år..
Hur många barn vill du ha: 2 
Har du några husdjur: En hamster, men den räknas inte som min eller något annat...finns bara i mitt hus på något sett (hatar den........)
Vill du ändra ditt namn: Neee
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte, var med familjen i think :)
Vilken tid vaknade du idag: 10
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kunde inte sova, kolla PH repriser..
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget
Vad lyssnar du på just nu: Complicated - Rihanna
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aaaa
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte orkar gå o duscha..
Vad är ditt namn: Hanna
Singel/upptagen: Singel!!!!!!
Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Johanskytteskolan
Gymnasie: Ingenaning
Högskola: Det vet jag dock!!!!
Hårfärg: Blond mihhh
Ögonfärg: Gröna
Längd: 169,5
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är väldigt ärlig :)
Piercings : Öronen
Tatueringar: Nix
Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
Operation: Tänderna hehe
Piercing: Öronen
Tatuering: När jag var 5 :)
Bästa vän: Jonathan eller Nicki..minns inte hehe..sen kom Dessi!
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: En helt jävla galen katt som vi var tvungen att avlida..herregud..får rysningar 
Vaccination du minns : När jag skulle till Spanien tror jag..
Alkohol du drack : Gud det minns jag inte..haha
JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Duscha!
Lyssnar du på: Mikrofonkåt
Väntar du på: INGET

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0