NYÅR BITCHES

Heeeej bloggen. Idag vaknade jag 10...tidigast på detta lov! Är sjukt trött på att sova till typ tolv varje dag, så ställde klockan. Det är så jävla tråkigt att sova länge + att jag får ont i huvudet av att sova länge....HAHAHAHHA....asså jag får ont i huvudet av typ allt.
Men ja, skulle egentligen följa med några av mina tjejer och sola + äta i stan, men jag var tvungen att fixa ett par ärenden...:( Jävligt synd, var typ 120430435 år sen jag solade och hade gärna haft lite färg till nyår...men vem fan bryr sig egentligen, ska ju vara hemma med Sara. Tror inte direkt mina föräldrar tycker jag är ful för jag är blek? Hoppas inte det i alla fall........

Hehe nejmen nu gäller det att tagga till och göra nyår det bästa av situationen! Det kan blir rätt nice ändå...hörs säkert snarrrrrrrt! /Hanna


Förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0