no one else can feel it for ya




JUUUUUUUUUUL FAKKING LOOOOOOOOOOOOOV!!!!! WIHO!!! så jävla niceeeeeeee!
Hanna har berättat sååå mmm aaa mmmm aaa. Efter det så åkte jag o jojo hem till henne. Det blev lusse bullar och varm choklad framför top model. nice. Mamma hämta mig där, hon prata lite med jojos mamma om Åre efter nyår! Johanna ska bo hos mig och tess hos siri! så jävla bra start på 2011!!!! fkb. Iaf, jag o mami åkte till kondis och tog varsin latte och en biskvi (<3) Åkte hem, satte massage madrassen bakom ryggen och titta gossip girl(OVANLIGT?????), och fyfan har fortf skit ont i ryggen! Om jag lägger mig i en soffa kan jag inte vrida mig, och måste ha hjälp upp hahah :( börjar bli gamma.

Annars då? Johanna ringde o sa att hon skulle köpa B&J's, så hon kommer förbi mig så vi ska titta ung o bortskämd finalen!!! sen blir det väl ut o träffa de andra, vi hörs puss! /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0