Lyckliga slut!


Gullig

Todaaaaaay har vart en bra day. Skulle egentligen åkt skridskor med Sofia och Sara, men Sara bangade i sista sekund och då bestämde vi för att myspysa istället. Så vi drog hem till Sara, gjorde lunch, snacka lite, spela in sjukt fula videos och garvade som fan. KUUUUUUL! Sen bestämde vi oss för att gå på bio (inte Sofia dock), så vi drog till Heron och såg Easy A, den var bra! Som Sara sa, allt känns så jävla bra när man går från biosalongen med ett lyckligt slut, man tar liksom åt sig! Hihi, gulliga vi är! Nu sitter jag här som ett offer och märker att jag lyssnar på last xmas, känns så där lite gay. Ibland glömmer jag liksom bort vad min spotify spelar, typ för några dagar sen märkte jag att jag satt och lyssna på skaka rumpa, ensam i mitt rum.........hahah fan vad jag garva då, för mig själv såklart. Men jaaaaaaaa, PUSS PÅ ER! /HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0